- importsource = "03601315-2010-01.txt"
- Artículo:
A demands-resources model of work pressure in IT student task groups
- Autor:
E. Vance Wilson
Steven D. Sheetz
- Página:
415
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 93038
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of attitudes and behaviours on learning mathematics with computer tools
- Autor:
Helen C. Reed
Paul Drijvers
Paul A. Kirschner
- Página:
1
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 694420
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Boys’ and girls’ ICT beliefs: Do teachers matter?
- Autor:
Ioanna Vekiri
- Página:
16
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 694421
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reading electronic books as a support for vocabulary, story comprehension and word reading in kindergarten and first grade
- Autor:
Ofra Korat
- Página:
24
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 694422
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating models for preservice teachers’ use of technology to support student-centered learning
- Autor:
Rong-Ji Chen
- Página:
32
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-01.txt
- Documento número 694423
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo