1. importsource = "03601315-2010-09.txt"
Se encontraron 129 resultados.
Artículo:

The benefits of more electronic screen space on students’ retention of material in classroom lectures

Autor:

Joel Lanir

Kellogg S. Booth

Kirstie Hawkey

Página:

892

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93170
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of computer-assisted instruction on performance of senior high school biology students in Ghana

Autor:

K.A. Owusu

K.A. Monney

J.Y. Appiah

E.M. Wilmot

Página:

904

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93171
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

ABRACADABRA in the hands of teachers: The effectiveness of a web-based literacy intervention in grade 1 language arts programs

Autor:

Robert S. Savage

Ozlem Erten

Philip Abrami

Geoffrey Hipps

Erin Comaskey

Dea van Lierop

Página:

911

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93172
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of modern mathematics computer games on mathematics achievement and class motivation

Autor:

Mansureh Kebritchi

Atsusi Hirumi

Haiyan Bai

Página:

427

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694461
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Modeling educational usage of Facebook

Autor:

Sacide Güzin Mazman

Yasemin Koçak Usluel

Página:

444

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694462
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo