- importsource = "03601315-2010-11.txt"
- Artículo:
Interaction analysis in a ‘Learning by Doing’ problem-based professional development context
- Autor:
Roisin Donnelly
- Página:
1357
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 93213
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A novel approach for enhancing student reading comprehension and assisting teacher assessment of literacy
- Autor:
Jun-Ming Chen
Meng-Chang Chen
Yeali S. Sun
- Página:
1367
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 93214
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploratory study on the patterns of online interaction and knowledge co-construction in project-based learning
- Autor:
Heeok Heo
Kyu Yon Lim
Youngsoo Kim
- Página:
1383
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 93215
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student and faculty inter-generational digital divide: Fact or fiction?
- Autor:
Florin D. Salajan
Dieter J. Schönwetter
Blaine M. Cleghorn
- Página:
1393
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 93216
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Corrigendum to “Are digital natives a world-wide phenomenon? An investigation into South African first year students’ use and experience with technology” [Computers & Education 55 (2008) 406–414]
- Autor:
Hannah Thinyane
- Página:
1404
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-11.txt
- Documento número 93217
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo