1. importsource = "03601315-2010-11.txt"
Se encontraron 135 resultados.
Artículo:

Interaction analysis in a ‘Learning by Doing’ problem-based professional development context

Autor:

Roisin Donnelly

Página:

1357

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-11.txt

  • Documento número 93213
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A novel approach for enhancing student reading comprehension and assisting teacher assessment of literacy

Autor:

Jun-Ming Chen

Meng-Chang Chen

Yeali S. Sun

Página:

1367

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-11.txt

  • Documento número 93214
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploratory study on the patterns of online interaction and knowledge co-construction in project-based learning

Autor:

Heeok Heo

Kyu Yon Lim

Youngsoo Kim

Página:

1383

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-11.txt

  • Documento número 93215
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student and faculty inter-generational digital divide: Fact or fiction?

Autor:

Florin D. Salajan

Dieter J. Schönwetter

Blaine M. Cleghorn

Página:

1393

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-11.txt

  • Documento número 93216
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Corrigendum to “Are digital natives a world-wide phenomenon? An investigation into South African first year students’ use and experience with technology” [Computers & Education 55 (2008) 406–414]

Autor:

Hannah Thinyane

Página:

1404

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-11.txt

  • Documento número 93217
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo