1. importsource = "03601315-2012-02.txt"
Se encontraron 48 resultados.
Artículo:

Embedding game-based problem-solving phase into problem-posing system for mathematics learning

Autor:

Kuo-En Chang

Lin-Jung Wu

Sheng-En Weng

Yao-Ting Sung

Página:

775

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984272
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Preference-inconsistent recommendations: An effective approach for reducing confirmation bias and stimulating divergent thinking?

Autor:

Christina Schwind

Jürgen Buder

Ulrike Cress

Friedrich W. Hesse

Página:

787

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984273
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Are young generations in secondary school digitally competent? A study on Italian teenagers

Autor:

Antonio Calvani

Antonio Fini

Maria Ranieri

Patrizia Picci

Página:

797

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984274
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

E-learning as innovation: Exploring innovativeness of the VET teachers’ community in Estonia

Autor:

Krista Loogma

Jüri Kruusvall

Meril Ümarik

Página:

808

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984275
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student engagement with assessment and feedback: Some lessons from short-answer free-text e-assessment questions

Autor:

Sally Jordan

Página:

818

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984276
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo