- importsource = "03601315-2012-02.txt"
- Artículo:
Embedding game-based problem-solving phase into problem-posing system for mathematics learning
- Autor:
Kuo-En Chang
Lin-Jung Wu
Sheng-En Weng
Yao-Ting Sung
- Página:
775
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 984272
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Preference-inconsistent recommendations: An effective approach for reducing confirmation bias and stimulating divergent thinking?
- Autor:
Christina Schwind
Jürgen Buder
Ulrike Cress
Friedrich W. Hesse
- Página:
787
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 984273
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Are young generations in secondary school digitally competent? A study on Italian teenagers
- Autor:
Antonio Calvani
Antonio Fini
Maria Ranieri
Patrizia Picci
- Página:
797
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 984274
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
E-learning as innovation: Exploring innovativeness of the VET teachers’ community in Estonia
- Autor:
Krista Loogma
Jüri Kruusvall
Meril Ümarik
- Página:
808
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 984275
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student engagement with assessment and feedback: Some lessons from short-answer free-text e-assessment questions
- Autor:
Sally Jordan
- Página:
818
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 984276
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo