- importsource = "03601315-2012-04.txt"
- Artículo:
Integrating mobile multimedia into textbooks: 2D barcodes
- Autor:
Celebi Uluyol
R. Kagan Agca
- Página:
1192
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 984304
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Factors of problem-solving competency in a virtual chemistry environment: The role of metacognitive knowledge about strategies
- Autor:
Ronny Scherer
Rüdiger Tiemann
- Página:
1199
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 984305
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attitudes of college students enrolled in 2-year health care programs towards online learning
- Autor:
Dalya Abdulla
- Página:
1215
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 984306
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Context and deep learning design
- Autor:
Tom Boyle
Andrew Ravenscroft
- Página:
1224
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 984307
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Little experience with ICT: Are they really the Net Generation student-teachers?
- Autor:
Hyo-Jeong So
Hyungshin Choi
Wei Ying Lim
- Página:
1234
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 984308
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo