- importsource = "03601315-2013-01.txt"
- Artículo:
Perceived satisfaction, perceived usefulness and interactive learning environments as predictors to self-regulation in e-learning environments
- Autor:
Shu-Sheng Liaw
Hsiu-Mei Huang
- Página:
14
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984417
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Motivational beliefs, student effort, and feedback behaviour in computer-based formative assessment
- Autor:
Caroline F. Timmers
Jannie Braber-van den Broek
StÈphanie M. van den Berg
- Página:
25
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984418
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Construction of cognitive maps to improve e-book reading and navigation
- Autor:
Liang-Yi Li
Gwo-Dong Chen
Sheng-Jie Yang
- Página:
32
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984419
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do blended virtual learning communities enhance teachers' professional development more than purely virtual ones? A large scale empirical comparison
- Autor:
U. Matzat
- Página:
40
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984420
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The relationship between video game use and a performance-based measure of persistence
- Autor:
Matthew Ventura
Valerie Shute
Weinan Zhao
- Página:
52
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984421
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo