1. importsource = "03601315-2013-02.txt"
Se encontraron 46 resultados.
Artículo:

The effects of blended learning with a CMS on the development of autonomous learning: A case study of different degrees of autonomy achieved by individual learners

Autor:

Navaporn S. Snodin

Página:

209

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984472
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An online self-administered social skills training for young adults: Results from a pilot study

Autor:

Mario Lehenbauer

Oswald D. Kothgassner

Ilse Kryspin-Exner

Página:

217

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984473
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Paradoxical effects of feedback in international online reciprocal peer tutoring

Autor:

K.J. Topping

R. Dehkinet

S. Blanch

Página:

225

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984474
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A study of enhanced structured web-based discussion in a foreign language learning class

Autor:

Mei-Mei Chang

Mei-Chen Lin

Ming-Jen Tsai

Página:

232

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984475
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Factors associated with young people's successful resolution of distressing electronic harassment

Autor:

John Fenaughty

Niki Harr?

Página:

242

Publicación:

Computers & Education

Número:

61

Periodo:

febrero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-02.txt

  • Documento número 984476
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo