- importsource = "1537260X-2008-01.txt"
- Artículo:
Same as It Ever Was: Recognizing Stability in the Business Week Rankings
- Autor:
Frederick P. Morgeson
Jennifer D. Nahrgang
- Página:
26
- Sección:
RESEARCH AND REVIEWS
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2008-01.txt
- Documento número 888426
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Who Wants To Be a Business PhD? Exploring Minority Entry Into the Faculty “Pipeline”
- Autor:
Marcus M. Stewart
Ian O. Williamson
James E. King
- Página:
42
- Sección:
RESEARCH AND REVIEWS
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2008-01.txt
- Documento número 888427
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Entrepreneurship Education: Correspondence Between Practices of Nascent Entrepreneurs and Textbook Prescriptions for Success
- Autor:
Linda F. Edelman
Tatiana S. Manolova
Candida G. Brush
- Página:
56
- Sección:
RESEARCH AND REVIEWS
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2008-01.txt
- Documento número 888428
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: A Controversial Commitment?
- Autor:
Richard Klimoski
- Página:
71
- Sección:
EXEMPLARY CONTRIBUTIONS
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2008-01.txt
- Documento número 888429
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Constructive Controversy for Management Education: Developing Committed, Open-Minded Researchers
- Autor:
Dean Tjosvold
- Página:
73
- Sección:
EXEMPLARY CONTRIBUTIONS
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
7
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2008
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2008-01.txt
- Documento número 888430
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:04 a. m.
- Enlace directo