- isn = "01430343"
- Artículo:
School Psychologist In Hong Kong: This Review Examinies The Current Status And Future Directions Of Educational Psychology In Hong Kong
- Autor:
Sherman Hu
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569598
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Intelligence Of Chinese Children In Hong Kong: In This Study The Culture Fair Test Was Administered To A Sample To A Sample Ot 9 Years Old Chinese Children In Hong Kong
- Autor:
Richard Lynn
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569599
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Neuropsychological Perspectives In The School Age Child In India: This Paper Presents A Brief History Of The Major Developmental In School Neuropsychological In India
- Autor:
M. K. Raina
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569600
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School Psychology In Israel In The Aftermath Of An Anti Test Campaign: This Paper Draws Striking Parallels Between The Current Anti Test Campaign In Israel And The Test Controversy In The USA Which Peaked In The Late 1970’s
- Autor:
Moshe Zeidner
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569601
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Personity Inventory For Children: Profiles For Learning Disabled Emotionally Disturbed And Intellectually Handicapped Children
- Autor:
Aliane Clark
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569602
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo