1. isn = "01430343"
Se encontraron 472 resultados.
Artículo:

School Psychologist In Hong Kong: This Review Examinies The Current Status And Future Directions Of Educational Psychology In Hong Kong

Autor:

Sherman Hu

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

9

Número:

1

Periodo:

Febrero 1988

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1988-01.txt

  • Documento número 1569598
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Intelligence Of Chinese Children In Hong Kong: In This Study The Culture Fair Test Was Administered To A Sample To A Sample Ot 9 Years Old Chinese Children In Hong Kong

Autor:

Richard Lynn

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

9

Número:

1

Periodo:

Febrero 1988

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1988-01.txt

  • Documento número 1569599
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Neuropsychological Perspectives In The School Age Child In India: This Paper Presents A Brief History Of The Major Developmental In School Neuropsychological In India

Autor:

M. K. Raina

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

9

Número:

1

Periodo:

Febrero 1988

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1988-01.txt

  • Documento número 1569600
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

School Psychology In Israel In The Aftermath Of An Anti Test Campaign: This Paper Draws Striking Parallels Between The Current Anti Test Campaign In Israel And The Test Controversy In The USA Which Peaked In The Late 1970’s

Autor:

Moshe Zeidner

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

9

Número:

1

Periodo:

Febrero 1988

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1988-01.txt

  • Documento número 1569601
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Personity Inventory For Children: Profiles For Learning Disabled Emotionally Disturbed And Intellectually Handicapped Children

Autor:

Aliane Clark

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

9

Número:

1

Periodo:

Febrero 1988

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1988-01.txt

  • Documento número 1569602
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo