- isn = "10453830"
- Artículo:
Comments on Gresham, MacMillan, and Siperstein’s paper “critical analysis of the 1992 AAMR definition: implications for school psychology”
- Autor:
Johnny L. Matson
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-01.txt
- Documento número 1634644
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Definition in mental retardation: effects on research, practice, and perceptions
- Autor:
Robert M. Hodapp
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-01.txt
- Documento número 1634645
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Peer-Tutoring: applied behavior analysis working in the classroom
- Autor:
Suzanne M. Enright
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-01.txt
- Documento número 1634646
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parent training in interactive book reading: an investigation of its effects with families at risk
- Autor:
Anne Taverne
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-01.txt
- Documento número 1634647
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Practitioner Sourcebook, The Legend and myth of school phobia
- Autor:
Cristopher A. Kearney
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-01.txt
- Documento número 1634648
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo