- isn = "10453830"
- Artículo:
Behavior consultation: a five-year evaluation of consultant and client outcomes
- Autor:
Thomas R- Kratouchwill
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-02.txt
- Documento número 1634649
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Families and schools: what is the role of the school psychologist?
- Autor:
Sandra L. Cristenson
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-02.txt
- Documento número 1634650
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring parent-teacher relationships: Joining and communication to others
- Autor:
Harleen S. Vickers
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-02.txt
- Documento número 1634651
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An approach to functional assessment and analysis of disruptive behavior in regular education classrooms
- Autor:
Carmen D. Braissard
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-02.txt
- Documento número 1634652
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Self-monitoring of classroom behaviors with students exhibiting and behavioral challenges
- Autor:
Glen Dunlap
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
10
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1995
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1995-02.txt
- Documento número 1634653
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo