- isn = "10453830"
- Artículo:
Some implications of functional analysis for school psychology
- Autor:
Timothy R. Vollmer
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-01.txt
- Documento número 1634664
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Innovations in Intervention Design and Evaluation Keystone targets for change: planning for widespread positive consequences
- Autor:
David W. Barnett
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-02.txt
- Documento número 1634665
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The conceptual elements of strong interventions in school settings
- Autor:
Francis E. Lentz
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-02.txt
- Documento número 1634666
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Problem solving and intervention design: guidelines for the evaluation of technical adequacy
- Autor:
Grerr M. Macmann
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-02.txt
- Documento número 1634667
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Innovative methodology in ecological consultation: use of scripts to promote treatment acceptability and integrity
- Autor:
Kristal E. Ehrhardt
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-02.txt
- Documento número 1634668
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo