- isn = "10453830"
- Artículo:
The school psychologist’s role in suicide prevention Jonathan Sandoval
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-02.txt
- Documento número 1634669
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
New Directions in Behavioral Consultation A critical evaluation of five fundamental assumptions underlying behavioral consultation
- Autor:
Geroge H. Noell
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-03.txt
- Documento número 1634670
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social validation: a unifying concept for school-based consultation research and practice
- Autor:
Frank M. Gresham
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-03.txt
- Documento número 1634671
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Agency-wide implementation of problem solving consultation: foundations, current implementation, and future directions
- Autor:
Martin J. Ikeda
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-03.txt
- Documento número 1634672
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Bringing the research-to-practice gap with mainstream assistance teams: a cautionary tale
- Autor:
Douglas Fuchs
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-03.txt
- Documento número 1634673
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:34 p. m.
- Enlace directo