- isn = "03054985"
- Artículo:
Teaching generic skills: eroding the higher purpose of universities, or an opportunity for renewal?
- Autor:
Star, Cassandra
Hammer, Sara
- Página:
237
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 770060
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational professionals' experiences of self-harm in primary school children: 'You don't really believe, unless you see it'.
- Autor:
Simm, Rebecca
Roen, Katrina
Daiches, Anna
- Página:
253
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 770061
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Editorial
- Página:
281
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-03.txt
- Documento número 822572
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The pre?school education market in England from 1997: quality, availability, affordability and equity
- Autor:
West, Anne
- Página:
283
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-03.txt
- Documento número 822573
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An evaluation of the views of secondary staff towards school attendance issues AIT Reid, Ken
- Página:
303
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
32
- Número:
3
- Periodo:
Julio 2006
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2006-03.txt
- Documento número 822574
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
- Enlace directo