- isn = "01430343"
- Artículo:
Bullying as a Special case of aggression: procedures for cross-cultural assessment
- Autor:
Panayiotis Kalliotis
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1634576
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Correlates of bullying and victimization among intermediate students in the Midwestern USA
- Autor:
Karen A. Berthold
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1634577
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The role of peer support in helping the victims of bullying in a school with High levels of aggression
- Autor:
Helen Cowie
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1634578
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The use and effects of anti-bullying and Anti-harassment policies in Australian schools
- Autor:
Alison Soputter
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1634579
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Guns and chewing gum: the perceptions and rality of problem behaviors in public schools
- Autor:
B. Jones, Erin Nash
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
1
- Periodo:
Febero 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-01.txt
- Documento número 1634580
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo