- isn = "10453830"
- Artículo:
Is the behavior of academic change agents controlled metaphysically?
- Autor:
Frances E. Lentz, Jr.
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-04.txt
- Documento número 1634679
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
High school completion among Mexican-American children: individual and family background variables
- Autor:
Robyn S. Hess
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-04.txt
- Documento número 1634680
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding the effective components of reading interventions
- Autor:
Edward J. Daly III
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
11
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1996
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1996-04.txt
- Documento número 1634681
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Applied behavior analysis and school psychology: an introduction to the mini-series
- Autor:
Timothy R. Vollmer
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-01.txt
- Documento número 1634682
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Treatment integrity and functional assessment
- Autor:
Jill Taylor
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-01.txt
- Documento número 1634683
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo