- isn = "01430343"
- Artículo:
An examination of specific types of Ijime within Japanese schools
- Autor:
Britt Rios-Ellis
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634581
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning behaviors, attention and anxiety in Caribbean children: beyond the ‘usual suspects’ in explaining academic performance
- Autor:
Eric H. Durbrow
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634582
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School Psychology and special education in Mexico: An introduction for practioners
- Autor:
Robert L. Rhodes
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634583
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Quality and Quantity of friendship: students’ and teachers’ perceptions
- Autor:
Tali Heiman
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634584
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Levels and demographic correlates of adolescent life satisfaction reports
- Autor:
E. Scott Huebner
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634585
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo