- isn = "01430343"
- Artículo:
Comparison of the revised and original versions of the Bayley scales of infant development
- Autor:
Sandra G. Gagnon
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634586
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive deficits underling learning disabilities: research perspectives from the United States
- Autor:
George Stanford
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634587
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beginning School ready to learn: An international perspective
- Autor:
Liam K. Grimley
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
21
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 2000
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-2000-03.txt
- Documento número 1634588
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- Autor:
Belinda Druker
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1569691
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Cross Cultural Comparison Of Eriksonian Psychosocial Development: Chinese And Australian Children
- Autor:
Wei Wang
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1569692
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo