1. isn = "01430343"
Se encontraron 472 resultados.
Artículo:

Comparison of the revised and original versions of the Bayley scales of infant development

Autor:

Sandra G. Gagnon

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

21

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-2000-03.txt

  • Documento número 1634586
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cognitive deficits underling learning disabilities: research perspectives from the United States

Autor:

George Stanford

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

21

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-2000-03.txt

  • Documento número 1634587
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Beginning School ready to learn: An international perspective

Autor:

Liam K. Grimley

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

21

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-2000-03.txt

  • Documento número 1634588
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
  • Enlace directo
Autor:

Belinda Druker

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

Febrero 1996

ISSN:

01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues

SrcID:

01430343-1996-01.txt

  • Documento número 1569691
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Cross Cultural Comparison Of Eriksonian Psychosocial Development: Chinese And Australian Children

Autor:

Wei Wang

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

17

Número:

1

Periodo:

Febrero 1996

ISSN:

01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues

SrcID:

01430343-1996-01.txt

  • Documento número 1569692
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo