- isn = "10453830"
- Artículo:
Teacher intervention implementation and performance feedback
- Autor:
George H. Noell
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-01.txt
- Documento número 1634689
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hierarchical and cross-age confirmatory factor analysis of the WISC-III: what does it measure?
- Autor:
Timothy Z. Keith
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-02.txt
- Documento número 1634690
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comments on the relationship between intelligence, working memory capacity, and information processing speed and efficiency
- Autor:
John H. Kranzler
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-02.txt
- Documento número 1634691
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Conceptual and empirical bases of conjoint behavioral consultation
- Autor:
Susan M. Sheridan
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-02.txt
- Documento número 1634692
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reciprocal peer tutoring: an analysis of training and experience
- Autor:
Marika Ginsburg-Block
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-02.txt
- Documento número 1634693
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo