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Artículo:

How to Sell Services More Profitably

Autor:

Werner Reinartz

Wolfgang Ulaga

Resumen:

Product companies often try to differentiate themselves by offering ancillary services. Many struggle to make money at it.

Página:

90

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

86

Número:

5

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

00178012

SrcID:

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  • Documento número 1080822
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:17:45 a. m.
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Artículo:

Strategy as a Wicked Problem

Autor:

John C. Camillus

Resumen:

Wicked” problems can’t be solved, but they can be tamed. Increasingly, these are the problems strategists face—and for which they are ill equipped.

Página:

98

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

86

Número:

5

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

00178012

SrcID:

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  • Documento número 1080823
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Artículo:

From the Editor: Continuous Improvement

Autor:

Thomas A. Stewart

Página:

10

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

86

Número:

5

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2008-05.txt

  • Documento número 1080824
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Artículo:

Will Our Customers Bail Us Out?

Autor:

David Silverman

Resumen:

The Clarinda Company is struggling and may go under. Asking customers for help could aid the effort to keep the company afloat—or torpedo it.

Página:

37

Sección:

HBR Case Study

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

86

Número:

5

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

00178012

SrcID:

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  • Documento número 1080825
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Artículo:

The Science of Thinking Smarter

Resumen:

A Conversation with Brain Expert John J. Medina

Página:

51

Sección:

Different Voice

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

86

Número:

5

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2008-05.txt

  • Documento número 1080826
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