1. importsource = "00219584-2010-12.txt"
Se encontraron 104 resultados.
Artículo:

Substituting an Inexpensive Function Generator for the Pulsed Laser in the Experiment “Laser Measurement of the Speed of Sound in Gases”

Autor:

Mark G. Epstein

Matthew W. Laszlo

Steven G. Mayer

Página:

1414–

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

87

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2010

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2010-12.txt

  • Documento número 248187
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Faculty Perspectives of Undergraduate Chemistry Laboratory: Goals and Obstacles to Success

Autor:

Laura B. Bruck and Marcy Towns

Stacey Lowery Bretz

Página:

1416–

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

87

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2010

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2010-12.txt

  • Documento número 248188
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Molecular Representations To Aid Student Understanding of Stereochemical Concepts

Autor:

Michael Abraham

Valsamma Varghese

Hui Tang

Página:

1425–

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

87

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2010

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2010-12.txt

  • Documento número 248189
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparing Two Tests of Formal Reasoning in a College Chemistry Context

Autor:

Bo Jiang

Xiaoying Xu

Alicia Garcia

Jennifer E. Lewis

Página:

1430–

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

87

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2010

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2010-12.txt

  • Documento número 248190
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How Long Can Students Pay Attention in Class? A Study of Student Attention Decline Using Clickers

Autor:

Diane M. Bunce

Elizabeth A. Flens

Kelly Y. Neiles

Página:

1438–

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

87

Número:

12

Periodo:

Diciembre 2010

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2010-12.txt

  • Documento número 248191
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:54 p. m.
  • Enlace directo