- importsource = "00219584-2015-03.txt"
- Artículo:
Mental Rolodexing: Senior Chemistry Majors’ Understanding of Chemical and Physical Properties
- Autor:
Ryan S. DeFever
Heather Bruce
Gautam Bhattacharyya
- Página:
415
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-03.txt
- Documento número 1142498
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparison and Evaluation of Learning Outcomes from an International Perspective: Development of a Best-Practice Process
- Autor:
Maja Elmgren
Felix Ho
Eva Akesson
- Página:
427
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-03.txt
- Documento número 1142499
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting Chemistry Learning through Undergraduate Work Experience in the Chemistry Lab: A Practical Approach
- Autor:
Hong-Bin Yu
- Página:
433
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-03.txt
- Documento número 1142500
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Qualitative to Quantitative and Spectrum to Report: An Instrument-Focused Research Methods Course for First-Year Students
- Autor:
Alyssa C. Thomas
Michelle A. Boucher
Curtis R. Pulliam
- Página:
439
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-03.txt
- Documento número 1142501
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Incorporating Students’ Self-Designed, Research-Based Analytical Chemistry Projects into the Instrumentation Curriculum
- Autor:
Ruomei Gao
- Página:
444
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-03.txt
- Documento número 1142502
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:41 a. m.
- Enlace directo