- importsource = "00219584-2015-05.txt"
- Artículo:
Mechanisms before Reactions: A Mechanistic Approach to the Organic Chemistry Curriculum Based on Patterns of Electron Flow
- Autor:
Alison B. Flynn
William W. Ogilvie
- Página:
803
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
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- Documento número 1142577
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:42 a. m.
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- Enlace directo
- Artículo:
Metalloprotease Peptide Inhibitors: A Semester-Long Organic Synthetic Research Project for the Introductory Laboratory Course
- Autor:
Jason K. Pontrello
- Página:
811
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
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- Documento número 1142578
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- Enlace directo
- Artículo:
Distributed Drug Discovery: Advancing Chemical Education through Contextualized Combinatorial Solid-Phase Organic Laboratories
- Autor:
William L. Scott
Ryan E. Denton
Kathleen A. Marrs
- Página:
819
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
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- Documento número 1142579
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- Enlace directo
- Artículo:
Using Free Computational Resources To Illustrate the Drug Design Process in an Undergraduate Medicinal Chemistry Course
- Autor:
Ricardo P. Rodrigues
Saulo F. Andrade
Susimaire P. Mantoani
- Página:
827
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
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- Documento número 1142580
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- Artículo:
A Prospective Method To Guide Small Molecule Drug Design
- Autor:
Alan T. Johnson
- Página:
836
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2015
- ISSN:
00219584
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- Documento número 1142581
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