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Artículo:

Mechanisms before Reactions: A Mechanistic Approach to the Organic Chemistry Curriculum Based on Patterns of Electron Flow

Autor:

Alison B. Flynn

William W. Ogilvie

Página:

803

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

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  • Documento número 1142577
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Artículo:

Metalloprotease Peptide Inhibitors: A Semester-Long Organic Synthetic Research Project for the Introductory Laboratory Course

Autor:

Jason K. Pontrello

Página:

811

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

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  • Documento número 1142578
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Artículo:

Distributed Drug Discovery: Advancing Chemical Education through Contextualized Combinatorial Solid-Phase Organic Laboratories

Autor:

William L. Scott

Ryan E. Denton

Kathleen A. Marrs

Página:

819

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

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00219584-2015-05.txt

  • Documento número 1142579
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Artículo:

Using Free Computational Resources To Illustrate the Drug Design Process in an Undergraduate Medicinal Chemistry Course

Autor:

Ricardo P. Rodrigues

Saulo F. Andrade

Susimaire P. Mantoani

Página:

827

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-05.txt

  • Documento número 1142580
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Artículo:

A Prospective Method To Guide Small Molecule Drug Design

Autor:

Alan T. Johnson

Página:

836

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

5

Periodo:

Mayo 2015

ISSN:

00219584

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00219584-2015-05.txt

  • Documento número 1142581
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