1. importsource = "00219584-2015-11.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

Preparation for College General Chemistry: More than Just a Matter of Content Knowledge Acquisition

Autor:

Mark S. Cracolice

Brittany D. Busby

Página:

1790

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

11

Periodo:

noviembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-11.txt

  • Documento número 1142786
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Historical Investigation into Item Formats of ACS Exams and Their Relationships to Science Practices

Autor:

Alexandra Brandriet

Jessica J. Reed

Thomas Holme

Página:

1798

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

11

Periodo:

noviembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-11.txt

  • Documento número 1142787
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Developing and Implementing an Assessment Technique To Measure Linked Concepts

Autor:

Li Ye

Razanne Oueini

Scott E. Lewis

Página:

1807

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

11

Periodo:

noviembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-11.txt

  • Documento número 1142788
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student Perceptions of Online Homework Use for Formative Assessment of Learning in Organic Chemistry

Autor:

Michelle Richards-Babb

Reagan Curtis

Zornitsa Georgieva

Página:

1813

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

11

Periodo:

noviembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-11.txt

  • Documento número 1142789
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Simplified Application of Material Efficiency Green Metrics to Synthesis Plans: Pedagogical Case Studies Selected from Organic Syntheses

Autor:

John Andraos

Andrei Hent

Página:

1820

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

11

Periodo:

noviembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-11.txt

  • Documento número 1142790
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
  • Enlace directo