- importsource = "00219584-2015-11.txt"
- Artículo:
Preparation for College General Chemistry: More than Just a Matter of Content Knowledge Acquisition
- Autor:
Mark S. Cracolice
Brittany D. Busby
- Página:
1790
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 1142786
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Historical Investigation into Item Formats of ACS Exams and Their Relationships to Science Practices
- Autor:
Alexandra Brandriet
Jessica J. Reed
Thomas Holme
- Página:
1798
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 1142787
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing and Implementing an Assessment Technique To Measure Linked Concepts
- Autor:
Li Ye
Razanne Oueini
Scott E. Lewis
- Página:
1807
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 1142788
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student Perceptions of Online Homework Use for Formative Assessment of Learning in Organic Chemistry
- Autor:
Michelle Richards-Babb
Reagan Curtis
Zornitsa Georgieva
- Página:
1813
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 1142789
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Simplified Application of Material Efficiency Green Metrics to Synthesis Plans: Pedagogical Case Studies Selected from Organic Syntheses
- Autor:
John Andraos
Andrei Hent
- Página:
1820
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-11.txt
- Documento número 1142790
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:44 a. m.
- Enlace directo