- importsource = "03601315-2010-05.txt"
- Artículo:
A reactive blended learning proposal for an introductory control engineering course
- Autor:
Juan A. Méndez
Evelio J. González
- Página:
856
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703247
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Revealing the whiteboard to blind students: An inclusive approach to provide mediation in synchronous e-learning activities
- Autor:
André P. Freire
Flávia Linhalis
Sandro L. Bianchini
Renata P.M. Fortes
- Página:
866
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703248
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An application of fuzzy AHP for evaluating course website quality
- Autor:
Hsiu-Fen Lin
- Página:
877
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703249
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analyzing academic achievement of junior high school students by an improved rough set model
- Autor:
Ping-Feng Pai
Yi-Jia Lyu
Yu-Min Wang
- Página:
889
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703250
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Digital Learning Classroom: Improving English Language Learners’ academic success in mathematics and reading using interactive whiteboard technology
- Autor:
Omar S. López
- Página:
901
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703251
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo