- importsource = "03601315-2013-01.txt"
- Artículo:
The collective knowledge of social tags: Direct and indirect influences on navigation, learning, and information processing
- Autor:
Ulrike Cress
Christoph Held
Joachim Kimmerle
- Página:
59
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984422
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Especially social: Exploring the use of an iOS application in special needs classrooms
- Autor:
Rachelle Campigotto
Rhonda McEwen
Carrie Demmans Epp
- Página:
74
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984423
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring asynchronous and synchronous tool use in online courses
- Autor:
Murat Oztok
Daniel Zingaro
Clare Brett
- Página:
87
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984424
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do fourth graders integrate text and picture in processing and learning from an illustrated science text? Evidence from eye-movement patterns
- Autor:
Lucia Mason
Maria Caterina Tornatora
Patrik Pluchino
- Página:
95
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984425
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analyzing knowledge dimensions and cognitive process of a project-based online discussion instructional activity using Facebook in an adult and continuing education course
- Autor:
Peng-Chun Lin
Huei-Tse Hou
Shu-Ming Wang
- Página:
110
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 984426
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo