1. importsource = "03601315-2013-01.txt"
Se encontraron 78 resultados.
Artículo:

The collective knowledge of social tags: Direct and indirect influences on navigation, learning, and information processing

Autor:

Ulrike Cress

Christoph Held

Joachim Kimmerle

Página:

59

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984422
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Especially social: Exploring the use of an iOS application in special needs classrooms

Autor:

Rachelle Campigotto

Rhonda McEwen

Carrie Demmans Epp

Página:

74

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984423
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring asynchronous and synchronous tool use in online courses

Autor:

Murat Oztok

Daniel Zingaro

Clare Brett

Página:

87

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984424
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do fourth graders integrate text and picture in processing and learning from an illustrated science text? Evidence from eye-movement patterns

Autor:

Lucia Mason

Maria Caterina Tornatora

Patrik Pluchino

Página:

95

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984425
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Analyzing knowledge dimensions and cognitive process of a project-based online discussion instructional activity using Facebook in an adult and continuing education course

Autor:

Peng-Chun Lin

Huei-Tse Hou

Shu-Ming Wang

Página:

110

Publicación:

Computers & Education

Número:

60

Periodo:

enero 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-01.txt

  • Documento número 984426
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo