- importsource = "13625276-2011-01.txt"
- Artículo:
CROSSING THE RUBICON
- Autor:
Patrick Lagendijk
- Resumen:
Recounts a life-changing teaching experience
- Página:
20
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
72
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2011-01.txt
- Documento número 1036919
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
TEACHER PLUS
- Autor:
Sue Leather
- Resumen:
Tells teachers how to become writers
- Página:
48
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
72
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2011-01.txt
- Documento número 1036920
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
LEARNING COACH 2
- Autor:
Daniel Barber
Duncan Foord
- Resumen:
Improve student performance by putting the focus on out-of-class learning
- Página:
50
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
72
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2011-01.txt
- Documento número 1036921
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
THE WEB IS THE WAY
- Autor:
Andrea Paschoal
- Resumen:
Demonstrates how technology can enhance teacher development
- Página:
54
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
72
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2011-01.txt
- Documento número 1036922
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
FIVE THINGS YOU ALWAYS WANTED TO KNOW ABOUT: WORD PROCESSING
- Autor:
Nicky Hockly
- Resumen:
Advocates a little more style and substance in the presentation of teacher-made materials
- Página:
57
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
72
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2011-01.txt
- Documento número 1036923
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:12:14 a. m.
- Enlace directo