1. isn = ("00131784 TEM Making Math Count")
Se encontraron 60 resultados.
Artículo:

Learning from Singapore Math

Autor:

Steven Leinwand

Alan L. Ginsburg

Resumen:

Lessons about focus versus fragmentation, alignment versus coverage.

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 1025472
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do We Need National Standards with Teeth?

Autor:

Zalman Usiskin

Resumen:

A single set of national standards ensures neither high student performance nor a healthy economy, this author asserts.

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 1025473
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mathematics and Cognition

Autor:

Arthur Hyde

Resumen:

How to adapt reading strategies to teach mathematics.

Página:

43

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 1025474
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why Aren't More Minorities Taking Advanced Math?

Autor:

Erica N. Walker

Resumen:

Ways to help black and Latino students succeed in higher-level math courses.

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 1025475
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What We Can Do About Achievement Disparities

Autor:

Sarah Theule Lubienski

Resumen:

To reduce achievement gaps, schools need to help students move beyond the belief that math is memorization.

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 1025476
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
  • Enlace directo