- pub = ("Oxford review of education")
- Artículo:
The desire to learn: an analysis of knowledge-seeking practices among professionals
- Autor:
Karen Jensen
- Página:
489
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 332892
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Looking forward: rethinking professional learning through partnership arrangements in Initial Teacher Education
- Autor:
Anne Edwards
Trevor Mutton
- Página:
503
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 332893
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning in and for multi-agency working
- Autor:
Harry Daniels
Jane Leadbetter
Paul Warmington
Anne Edwards
Deirdre Martin
Anna Popova
- Página:
521
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 332894
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Private schools and the millennium development goal of universal primary education: a census and comparative Surrey in Hyderabad, India
- Autor:
James Tooley
Pauline Dixon
S.V. Gomathi
- Página:
539
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-05.txt
- Documento número 332895
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Changing classroom practice at key stage 2 : the impact of New Labour´s national strategies
- Autor:
Rosemary Webb
Graham Vulliamy
- Página:
561
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
5
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-05.txt
- Documento número 332896
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo