1. isn = "10453830"
Se encontraron 551 resultados.
Artículo:

Utility of intelligence tests for treatment planning, classification, and placement decision: recent empirical findings and future directions

Autor:

Frank M. Gresham

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

12

Número:

3

Periodo:

Otoño 1997

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1997-03.txt

  • Documento número 1634699
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Measures of early academic skills: Reliability and validity with a first grade sample

Autor:

Edward J. Daly III

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

12

Número:

3

Periodo:

Otoño 1997

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1997-03.txt

  • Documento número 1634700
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Changing Teacher and Staff Behavior to Benefit Children Talk early childhood intervention project: building capacity for service delivery

Autor:

David W. Barnett

Susan H. Bell

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

12

Número:

4

Periodo:

Invierno 1997

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1997-04.txt

  • Documento número 1634701
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects to observational feedback on treatment integrity in school-based behavioral consultation

Autor:

Kevin M. Jones

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

12

Número:

4

Periodo:

Invierno 1997

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1997-04.txt

  • Documento número 1634702
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of a sequential behavior analysis protocol on the teaching practices of undergraduate trainees

Autor:

Tom Sharpe

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

12

Número:

4

Periodo:

Invierno 1997

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1997-04.txt

  • Documento número 1634703
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo