1. isn = "03054985"
Se encontraron 546 resultados.
Artículo:

A sound foundation? What we know about the impact of environments on learning and the implications for Building Schools for the Future

Autor:

Pamela Woolner

Elaine Hall

Steve Higgins

Caroline McCaughey

Kate Wall

Página:

47

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 822600
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Bullying and the politics of 'telling'

Autor:

Christine Oliver

Mano Candappa

Página:

71

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 822601
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How do you know that he's bright but lazy? Teachers' assessments of Bangladeshi English as an Additional Language pupils in two Year Three classrooms

Autor:

Sue Walters

Página:

87

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 822602
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The social origins of students identified as gifted and talented in England: a geo-demographic analysis

Autor:

R. J. Campbell

R. D. Muijs

J. G. A. Neelands

W. Robinson

D. Eyre; R. Hewston

Página:

103

Publicación:

The challenges of insider research in educational institutions: wielding a double-edged sword and resolving delicate dilemmas

Volúmen:

33

Número:

1

Periodo:

Febrero 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-01.txt

  • Documento número 822603
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reviewers

Página:

121

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

2

Periodo:

Mayo 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-02.txt

  • Documento número 822604
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo