- isn = "10453830"
- Artículo:
Reciprocal peer tutoring: an analysis of training and experience
- Autor:
Marika Ginsburg-Block
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-05.txt
- Documento número 1634709
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School psychologists’ acceptability of behavioral and traditional assessment procedures for externalizing problem behaviors
- Autor:
Tanya L. Eckert
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-05.txt
- Documento número 1634710
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School Psychology quarterly: a vision for the future from the new editor
- Autor:
Terry B. Gutkin
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-01.txt
- Documento número 1634711
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers’ Judgments of students’ academic functioning: a comparison of actual and predicted performances
- Autor:
Michelle K. Demaray
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-01.txt
- Documento número 1634712
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The social context of school satisfaction among urban, low-income, African-American students
- Autor:
Jean A. Baker
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-01.txt
- Documento número 1634713
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo