- isn = "10453830"
- Artículo:
Three ways to consider educational performance when determining serious emotional disturbance
- Autor:
David L. Wodrich
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-03.txt
- Documento número 1634719
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parent training and consultation: an analysis of a homework intervention program
- Autor:
Mary M. Rhoades
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-03.txt
- Documento número 1634720
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The influence of race and consultant verbal behavior on perceptions of consultant competence and multicultural sensitivity
- Autor:
Margaret R. Rogers
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-04.txt
- Documento número 1634721
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of conjoint behavioral consultation and a structured homework program on math completion and accuracy in junior high students
- Autor:
Robin K. Weiner
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-04.txt
- Documento número 1634722
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Life satisfaction reports of gifted middle-school children
- Autor:
Chris Ash
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-04.txt
- Documento número 1634723
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo