1. isn = "10453830"
Se encontraron 551 resultados.
Artículo:

Improving students’ perceptions of a mathematics assignment by increasing problem completion rates

Autor:

Patricia Logan

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

13

Número:

4

Periodo:

Invierno 1998

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1998-04.txt

  • Documento número 1634724
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Research Design and Methodology Section Use of Tests of statistical significance and other analytic choices in a school psychology journal

Autor:

Patricia A. Snyder

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

13

Número:

4

Periodo:

Invierno 1998

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1998-04.txt

  • Documento número 1634725
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Introducing the student editorial board: strengthening the future of school psychology and school Psychology Quarterly

Autor:

Terry B. Gutkin

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

14

Número:

1

Periodo:

Primavera 1999

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1999-01.txt

  • Documento número 1634726
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of meditation on teacher perceived occupational stress, state and trait anxiety, and burnout

Autor:

Vydya L. Anderson

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

14

Número:

1

Periodo:

Primavera 1999

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1999-01.txt

  • Documento número 1634727
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Incremental efficacy of differential ability scales factor scores in predicting individual achievement criteria

Autor:

Eric A. Youngstrom

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

14

Número:

1

Periodo:

Primavera 1999

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-1999-01.txt

  • Documento número 1634728
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
  • Enlace directo