- isn = "10453830"
- Artículo:
Improving students’ perceptions of a mathematics assignment by increasing problem completion rates
- Autor:
Patricia Logan
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-04.txt
- Documento número 1634724
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research Design and Methodology Section Use of Tests of statistical significance and other analytic choices in a school psychology journal
- Autor:
Patricia A. Snyder
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1998-04.txt
- Documento número 1634725
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introducing the student editorial board: strengthening the future of school psychology and school Psychology Quarterly
- Autor:
Terry B. Gutkin
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-01.txt
- Documento número 1634726
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of meditation on teacher perceived occupational stress, state and trait anxiety, and burnout
- Autor:
Vydya L. Anderson
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-01.txt
- Documento número 1634727
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Incremental efficacy of differential ability scales factor scores in predicting individual achievement criteria
- Autor:
Eric A. Youngstrom
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-01.txt
- Documento número 1634728
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo