1. isn = "03054985"
Se encontraron 546 resultados.
Artículo:

Looking forward: rethinking professional learning through partnership arrangements in Initial Teacher Education

Autor:

Anne Edwards

Trevor Mutton

Página:

503

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-04.txt

  • Documento número 822625
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning in and for multi-agency working

Autor:

Harry Daniels

Jane Leadbetter

Paul Warmington

Anne Edwards

Deirdre Martin

Anna Popova

Página:

521

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

4

Periodo:

Septiembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-04.txt

  • Documento número 822626
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Private schools and the millennium development goal of universal primary education: a census and comparative Surrey in Hyderabad, India

Autor:

James Tooley

Pauline Dixon

S.V. Gomathi

Página:

539

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 822627
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Changing classroom practice at key stage 2 : the impact of New Labour´s national strategies

Autor:

Rosemary Webb

Graham Vulliamy

Página:

561

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 822628
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Birth to school study: Evidence on the effectiveness of PEEP, an early intervention for children at risk of educational under-achievement

Autor:

Maria Evangelou

Greg Brooks

Sally Smith

Página:

581

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 822629
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo