- isn = "10453830"
- Artículo:
Aggression reduction strategies: effective and ineffective
- Autor:
Arnold P. Goldstein
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-01.txt
- Documento número 1634729
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research Design and Methodology Section Generalized single-case randomization tests: flexible analyses for a variety of situations
- Autor:
Joel R. Levin
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-01.txt
- Documento número 1634730
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gender differences in self-concept among children and adolescents: a meta-analysis of multidimensional studies
- Autor:
Tammy Wilgenbuch
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-02.txt
- Documento número 1634731
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Patterns of relational communication in conjoint behavioral consultation
- Autor:
William O. Erchul
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-02.txt
- Documento número 1634732
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of positive or negative frame on the choices of students in school psychology and educational administration
- Autor:
N. S. Fegley
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-02.txt
- Documento número 1634733
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo