- isn = "0742051X"
- Artículo:
Field Experiences in Secondary Teacher Education: Qualitative Differences and Curriculum Change
- Autor:
Audrey M. Chastko
- Página:
169
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1993-02.TXT
- Documento número 1699266
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Community Development and the Primary School Teacher in the Developing World: An Analysis of Recent Trends in Papua New Guinea
- Autor:
Thomas A. Donoghue
- Página:
183
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1993-02.TXT
- Documento número 1699267
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Relationship of Teacher Attitudes to Course Implementation and Student Responses
- Autor:
Richard Hamilton
Phyllis Levenson Gingiss
- Página:
193
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1993-02.TXT
- Documento número 1699268
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Novice and Expert Teachers' Time Epistemology: A Wave Function from Didactics to Pedagogy AU François Tochon
- Autor:
Hugh Munby
- Página:
205
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1993-02.TXT
- Documento número 1699269
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Case Studies of Educational Innovation: Returning to Kensington Elementary
- Autor:
Robert G. Burgess
- Página:
219
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1993-02.TXT
- Documento número 1699270
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Enlace directo