- isn = "10453830"
- Artículo:
Identifying effective treatments from a brief experimental analysis: using single-case design elements to aid decision making
- Autor:
Brian K. Martens
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-02.txt
- Documento número 1634734
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Straight talk about cognitive assessment and diversity
- Autor:
Craig L. Frisby
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-03.txt
- Documento número 1634735
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Bias in mental testing since Bias in Mental Testing
- Autor:
Robert T. Brown
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-03.txt
- Documento número 1634736
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of general and specific abilities on student achievement: similarities and differences across ethnic groups
- Autor:
Timothy Z. Keith
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-03.txt
- Documento número 1634737
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Culture and Test session behavior: part I
- Autor:
Craig L. Frisby
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1999-03.txt
- Documento número 1634738
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:35 p. m.
- Enlace directo