1. isn = "03054985"
Se encontraron 546 resultados.
Artículo:

Practice makes perfect? Learning to learn as a teacher.

Autor:

Hagger, Hazel

Burn, Katharine

Mutton, Trevor

Brindley, Sue

Página:

159

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 822635
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Expansion and social selection in education in England and Scotland.

Autor:

Iannelli, Cristina

Página:

179

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 822636
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Urban neighbourhood quality and school leaving age: Gender differences and some hypotheses.

Autor:

Flouri, Eirini

Ereky-Stevens, Katharina.

Página:

203

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 822637
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Building communities of educational enquiry.

Autor:

Cassidy, Claire

Christie, Donald

Coutts, Norman

Dunn, Jayne

Sinclair, Christine

Skinner, Don

Wilson, Alastair

Página:

217

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 822638
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching generic skills: eroding the higher purpose of universities, or an opportunity for renewal?

Autor:

Star, Cassandra

Hammer, Sara

Página:

237

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 822639
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:44 a. m.
  • Enlace directo