- importsource = "00131784-2008-03.txt"
- Artículo:
Turning On the Lights
- Autor:
Marc Prensky
- Resumen:
Why schools need to embrace students' technology-infused lives.
- Página:
40
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 1025532
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Wounded Student
- Autor:
Kirsten Olson
- Resumen:
Help for the underestimated—and undermined—student.
- Página:
46
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 1025533
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beneath the Apathy
- Autor:
Gail Thompson
- Resumen:
Students who seem apathetic about schoolwork may be masking anger and disappointment.
- Página:
50
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 1025534
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sustaining the Fire
- Autor:
Barbara Bartholomew
- Resumen:
One must both inspire students and prepare them for success.
- Página:
55
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 1025535
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sustaining the Fire: How Do You Motivate the Reluctant Learner?
- Autor:
Barbara Bartholomew
- Resumen:
Barbara Bartholomew asks noted educators this question.
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-03.txt
- Documento número 1025536
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo