- importsource = "00219584-2007-09.txt"
- Artículo:
An Interactive Computer Program To Help Students Learn Molecular Symmetry Elements and Operations
- Autor:
David E. Meyer
Andrew L. Sargent
- Página:
1551
- Sección:
JCE WebWare: Web-Based Learning Aids
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 246613
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Editorial: Learning from Others
- Autor:
John W. Moore
- Página:
1399
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 573023
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Especially for High School Teachers: A New School Year Begins
- Autor:
Laura E. Slocum
- Página:
1401
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 573024
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research Advances: New Antifreeze Protein Gives Cold Shoulder to Its Natural Counterpart; Lab-Made "Microtornadoes" May Reveal Destructive Secrets of Real-Life Twisters
- Autor:
Angela G. King
- Página:
1402
- Sección:
Reports from Other Journals
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 573025
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Marbling Paper Postcards
- Autor:
Patti Duncan
- Página:
1407
- Sección:
Classroom Activity Connections
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
9
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-09.txt
- Documento número 573026
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:59 a. m.
- Enlace directo