1. importsource = "00219584-2014-10.txt"
Se encontraron 84 resultados.
Artículo:

Conflicts in Chemistry: The Case of Plastics, A Role-Playing Game for High School Chemistry Students

Autor:

Deborah H. Cook

Página:

1580

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 1142329
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using the Socioscientific Context of Climate Change To Teach Chemical Content and the Nature of Science

Autor:

Charity Flener-Lovitt

Página:

1587

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 1142330
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

iTube, YouTube, WeTube: Social Media Videos in Chemistry Education and Outreach

Autor:

David K. Smith

Página:

1594

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 1142331
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Enhancing Graduate Student Communication to General Audiences through Blogging about Nanotechnology and Sustainability

Autor:

Lee M. Bishop

Ayesha S. Tillman

Franz M. Geiger

Página:

1600

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 1142332
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Graduate Student Outreach: Model of a One-Day “Chemistry Camp” for Elementary School Students

Autor:

Joseph D. Houck

Natalie K. Machamer

Karla A. Erickson

Página:

1606

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

10

Periodo:

octubre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-10.txt

  • Documento número 1142333
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
  • Enlace directo