- importsource = "00219584-2016-06.txt"
 
- Artículo:
 Team-Based Learning, Faculty Research, and Grant Writing Bring Significant Learning Experiences to an Undergraduate Biochemistry Laboratory Course
- Autor:
 Hedeel Guy Evans
Deborah L. Heyl
Peggy Liggit
- Página:
 1027
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 6
- Periodo:
 junio 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-06.txt
- Documento número 1143046
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Student-Led Development of an Interactive and Free Biochemical Methods eBook
- Autor:
 Alyssa C. Hill
Logan M. Nickels
Paul A. Sims
- Página:
 1034
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 6
- Periodo:
 junio 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-06.txt
- Documento número 1143047
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Evaluation of Existing and New Periodic Tables of the Elements for the Chemistry Education of Blind Students
- Autor:
 Dennis Fantin
Marc Sutton
Lena J. Daumann
- Página:
 1039
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 6
- Periodo:
 junio 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-06.txt
- Documento número 1143048
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Interlocking Toy Building Blocks as Hands-On Learning Modules for Blind and Visually Impaired Chemistry Students
- Autor:
 Samuel Melaku
James O. Schreck
Kameron Griffin
- Página:
 1049
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 6
- Periodo:
 junio 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-06.txt
- Documento número 1143049
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Helping Students Understand the Role of Symmetry in Chemistry Using the Particle-in-a-Box Model
- Autor:
 Meghna A. Manae
Anirban Hazra
- Página:
 1056
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 93
- Número:
 6
- Periodo:
 junio 2016
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2016-06.txt
- Documento número 1143050
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:46 a. m.
 - Enlace directo