- importsource = "0031921x-2012-05.txt"
- Artículo:
Alternating-current demonstration using Christmas tree lights
- Autor:
John Carlson
- Página:
315
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2012-05.txt
- Documento número 1250400
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
People get ready, there's a train a-comin'
- Autor:
Patricia Blanton
- Página:
316
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2012-05.txt
- Documento número 1250401
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Annual reminder: Get your summer physics professional development plans under way
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
317
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2012-05.txt
- Documento número 1250402
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Report on HS Physics Teacher Preparation, www.aip.org/statistics/trends/reports/hsteachprep.pdf, by Casey Langer Tesfaye and Susan White of the American Institute of Physics (AIP)
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
317
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2012-05.txt
- Documento número 1250403
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Building a Grad Nation: Progress and Challenge in Ending the High School Dropout Epidemic, www.americaspromise.org/
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
317
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2012
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2012-05.txt
- Documento número 1250404
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:39:36 a. m.
- Enlace directo