- importsource = "03601315-2007-11.txt"
- Artículo:
The design of instructional multimedia in e-Learning: A Media Richness Theory-based approach
- Autor:
Pei-Chen Sun
Hsing Kenny Cheng
- Página:
662
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823032
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fostering multimedia learning of science: Exploring the role of an animated agent’s image
- Autor:
Qi Dunsworth
Robert K. Atkinson
- Página:
677
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823033
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A new approach for constructing the concept map
- Autor:
Shian-Shyong Tseng
Pei-Chi Sue
Jun-Ming Su
- Página:
691
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823034
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A model for evaluating the effectiveness of remote engineering laboratories and simulations in education
- Autor:
Jeffrey V. Nickerson
James E. Corter
Sven K. Esche
Constantin Chassapis
- Página:
708
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823035
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sessional, weekly and diurnal patterns of computer lab usage by students attending a regional University in Australia
- Autor:
Dirk H.R. Spennemann
John Atkinson
David Cornforth
- Página:
726
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823036
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo