- importsource = "03601315-2008-04.txt"
- Artículo:
Root-metaphors for understanding: A framework for teachers and teacher educators of information and communication technologies
- Autor:
Brent Kilbourn
Isabel Álvarez
- Página:
1354
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 797243
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Students’ navigation patterns in the interaction with a mechanics hypermedia program
- Autor:
Flavia Rezende
Susana de Souza Barros
- Página:
1370
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 797244
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Use of a simulation game in delivering blended lifelong learning in the construction industry – Opportunities and Challenges
- Autor:
John Wall
Vian Ahmed
- Página:
1383
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 797245
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Scaffolding online historical inquiry tasks: A case study of two secondary school classrooms
- Autor:
Dong Dong Li
Cher Ping Lim
- Página:
1394
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 797246
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A study on learning effect among different learning styles in a Web-based lab of science for elementary school students
- Autor:
Koun-tem Sun
Yuan-cheng Lin
Chia-jui Yu
- Página:
1411
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-04.txt
- Documento número 797247
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:29 a. m.
- Enlace directo