- importsource = "03601315-2010-05.txt"
- Artículo:
Intelligent preference selection model based on NRE for evaluating student learning achievement
- Autor:
Yao-Hsien Chen
Ching-Hsue Cheng
Jing-Wei Liu
- Página:
916
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703252
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Can students really multitask? An experimental study of instant messaging while reading
- Autor:
Laura L. Bowman
Laura E. Levine
Bradley M. Waite
Michael Gendron
- Página:
927
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703253
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Self-assessment and task selection in learner-controlled instruction: Differences between effective and ineffective learners
- Autor:
Danny Kostons
Tamara van Gog
Fred Paas
- Página:
932
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703254
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Socioeconomic differences in elementary students’ ICT beliefs and out-of-school experiences
- Autor:
Ioanna Vekiri
- Página:
941
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703255
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An investigation of student practices in asynchronous computer conferencing courses
- Autor:
Vanessa L. Peters
Jim Hewitt
- Página:
951
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 703256
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
- Enlace directo