1. importsource = "03601315-2010-05.txt"
Se encontraron 126 resultados.
Artículo:

Intelligent preference selection model based on NRE for evaluating student learning achievement

Autor:

Yao-Hsien Chen

Ching-Hsue Cheng

Jing-Wei Liu

Página:

916

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 703252
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Can students really multitask? An experimental study of instant messaging while reading

Autor:

Laura L. Bowman

Laura E. Levine

Bradley M. Waite

Michael Gendron

Página:

927

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 703253
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Self-assessment and task selection in learner-controlled instruction: Differences between effective and ineffective learners

Autor:

Danny Kostons

Tamara van Gog

Fred Paas

Página:

932

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 703254
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Socioeconomic differences in elementary students’ ICT beliefs and out-of-school experiences

Autor:

Ioanna Vekiri

Página:

941

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 703255
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An investigation of student practices in asynchronous computer conferencing courses

Autor:

Vanessa L. Peters

Jim Hewitt

Página:

951

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

4

Periodo:

Mayo 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-05.txt

  • Documento número 703256
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo