- importsource = "03601315-2010-09.txt"
- Artículo:
A conceptual framework mapping the application of information search strategies to well and ill-structured problem solving
- Autor:
Kumar Laxman
- Página:
513
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694468
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A multi-expert approach for developing testing and diagnostic systems based on the concept-effect model
- Autor:
Patcharin Panjaburee
Gwo-Jen Hwang
Wannapong Triampo
Bo-Ying Shih
- Página:
527
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694469
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The e-capacity of primary schools: Development of a conceptual model and scale construction from a school improvement perspective
- Autor:
Ruben Vanderlinde
Johan van Braak
- Página:
541
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694470
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
e-Learning process management and the e-learning performance: Results of a European empirical study
- Autor:
Maja ?ukuši?
Nikša Alfirevi?
Andrina Grani?
Željko Gara?a
- Página:
554
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694471
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using game theory and Competition-based Learning to stimulate student motivation and performance
- Autor:
Juan C. Burguillo
- Página:
566
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 694472
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
- Enlace directo