1. importsource = "03601315-2010-09.txt"
Se encontraron 129 resultados.
Artículo:

A conceptual framework mapping the application of information search strategies to well and ill-structured problem solving

Autor:

Kumar Laxman

Página:

513

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694468
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A multi-expert approach for developing testing and diagnostic systems based on the concept-effect model

Autor:

Patcharin Panjaburee

Gwo-Jen Hwang

Wannapong Triampo

Bo-Ying Shih

Página:

527

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694469
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The e-capacity of primary schools: Development of a conceptual model and scale construction from a school improvement perspective

Autor:

Ruben Vanderlinde

Johan van Braak

Página:

541

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694470
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

e-Learning process management and the e-learning performance: Results of a European empirical study

Autor:

Maja ?ukuši?

Nikša Alfirevi?

Andrina Grani?

Željko Gara?a

Página:

554

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694471
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using game theory and Competition-based Learning to stimulate student motivation and performance

Autor:

Juan C. Burguillo

Página:

566

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 694472
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:32 a. m.
  • Enlace directo