- importsource = "03601315-2011-01.txt"
- Artículo:
Comparing hybrid learning with traditional approaches on learning the Microsoft Office Power Point 2003 program in tertiary education
- Autor:
Nikolaos Vernadakis
Panagiotis Antoniou
Maria Giannousi
Eleni Zetou
Efthimis Kioumourtzoglou
- Página:
188
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 731083
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
World of Warcraft and the impact of game culture and play in an undergraduate game design course
- Autor:
Michele D. Dickey
- Página:
200
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 731084
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Understanding online knowledge sharing: An interpersonal relationship perspective
- Autor:
Will W.K. Ma
Allan H.K. Yuen
- Página:
210
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 731085
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ability-training-oriented automated assessment in introductory programming course
- Autor:
Tiantian Wang
Xiaohong Su
Peijun Ma
Yuying Wang
Kuanquan Wang
- Página:
220
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 731086
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing educational software with students through collaborative design games: The We!Design&Play framework
- Autor:
George Triantafyllakos
George Palaigeorgiou
Ioannis A. Tsoukalas
- Página:
227
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 731087
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo