1. importsource = "03601315-2011-01.txt"
Se encontraron 96 resultados.
Artículo:

Comparing hybrid learning with traditional approaches on learning the Microsoft Office Power Point 2003 program in tertiary education

Autor:

Nikolaos Vernadakis

Panagiotis Antoniou

Maria Giannousi

Eleni Zetou

Efthimis Kioumourtzoglou

Página:

188

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

1

Periodo:

Enero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-01.txt

  • Documento número 731083
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

World of Warcraft and the impact of game culture and play in an undergraduate game design course

Autor:

Michele D. Dickey

Página:

200

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

1

Periodo:

Enero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-01.txt

  • Documento número 731084
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Understanding online knowledge sharing: An interpersonal relationship perspective

Autor:

Will W.K. Ma

Allan H.K. Yuen

Página:

210

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

1

Periodo:

Enero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-01.txt

  • Documento número 731085
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Ability-training-oriented automated assessment in introductory programming course

Autor:

Tiantian Wang

Xiaohong Su

Peijun Ma

Yuying Wang

Kuanquan Wang

Página:

220

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

1

Periodo:

Enero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-01.txt

  • Documento número 731086
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing educational software with students through collaborative design games: The We!Design&Play framework

Autor:

George Triantafyllakos

George Palaigeorgiou

Ioannis A. Tsoukalas

Página:

227

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

1

Periodo:

Enero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-01.txt

  • Documento número 731087
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo