- importsource = "03601315-2011-02.txt"
- Artículo:
The impact of learner attributes and learner choice in an agent-based environment
- Autor:
Yanghee Kim
Quan Wei
- Página:
505
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 731113
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
e-Learning continuance intention: Moderating effects of user e-learning experience
- Autor:
Kan-Min Lin
- Página:
515
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 731114
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Empowering teachers to create educational software: A constructivist approach utilizing Etoys, pair programming and cognitive apprenticeship
- Autor:
Young-Jin Lee
- Página:
527
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 731115
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers and game-based learning: Improving understanding of how to increase efficacy of adoption
- Autor:
Diane Jass Ketelhut
Catherine C. Schifter
- Página:
539
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 731116
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analyzing the social knowledge construction behavioral patterns of an online synchronous collaborative discussion instructional activity using an instant messaging tool: A case study
- Autor:
Huei-Tse Hou
Sheng-Yi Wu
- Página:
1459
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 984086
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo