1. importsource = "03601315-2011-02.txt"
Se encontraron 88 resultados.
Artículo:

The impact of learner attributes and learner choice in an agent-based environment

Autor:

Yanghee Kim

Quan Wei

Página:

505

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

2

Periodo:

Febrero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 731113
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

e-Learning continuance intention: Moderating effects of user e-learning experience

Autor:

Kan-Min Lin

Página:

515

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

2

Periodo:

Febrero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 731114
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Empowering teachers to create educational software: A constructivist approach utilizing Etoys, pair programming and cognitive apprenticeship

Autor:

Young-Jin Lee

Página:

527

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

2

Periodo:

Febrero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 731115
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teachers and game-based learning: Improving understanding of how to increase efficacy of adoption

Autor:

Diane Jass Ketelhut

Catherine C. Schifter

Página:

539

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

2

Periodo:

Febrero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 731116
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Analyzing the social knowledge construction behavioral patterns of an online synchronous collaborative discussion instructional activity using an instant messaging tool: A case study

Autor:

Huei-Tse Hou

Sheng-Yi Wu

Página:

1459

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 984086
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
  • Enlace directo